کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9174 | مشاهده و دانلود: 738579994 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/19 | اعضاء: 316548 | نظرات: 37898
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

راه اندازی و استفاده از نرم افزار تأمین امنیت خانواده مایکروسافت

به گزارش سافت گذر، چندی پیش مایکروسافت اپلیکیشن تأمین امنیت خانواده خود موسوم به Family Safety را با ابزارهای مخصوص کنترل والدین منتشر کرد و در آن فیلترهای مختلف، گزینه های مربوط به بررسی موقعیت و مدت زمان استفاده از نرم افزارها را قرار داد. این برنامه به والدین اجازه می دهد تا نحوه زندگی دیجیتالی فرزندانشان را بررسی نمایند.

Microsoft Family Safety نرم افزار تأمین امنیت مایکروسافت اپلیکیشن مایکروسافت مایکروسافت اپلیکیشن تأمین امنیت مایکروسافت

برای استفاده از این نرم افزار شما به یک حساب کاربری مایکروسافت و یک گوشی اندرویدی، آیفون، آیپد، رایانه ویندوزی و یا macOS نیاز دارید

اپلیکیشن Microsoft Family Safety چه کاری انجام می دهد؟
 

اپلیکیشن تأمین امنیت خانواده مایکروسافت برنامه ای برای والدین است تا چگونگی بهره گیری اعضای خانواده از دستگاه های دیجیتالی و اینترنت را بررسی کنند. این نرم افزار به آنها اجازه می دهد مدت زمان استفاده از اپلیکیشن ها را مشاهده کرده و یا دسترسی یک نفر را به ایکس باکس و بعضی بازی های خاص محدود نمایند. البته این ویژگی در دستگاه های ساخت اپل وجود ندارد.

با این اپلیکیشن همچنین، می توان برخی سایت ها و برنامه ها را مسدود کرد تا کسی به آنها دسترسی نداشته باشد. اگر یکی از اعضای جوان خانواده گوشی یا تبلت دارد، با این قابلیت قادر خواهید بود محدودیت خاصی را برای استفاده از بعضی محتواها اعمال کنید. به علاوه، اگر در مورد امنیت او نگران هستید، می توانید از قابلیت ردیابی بهره گیرید تا موقعیت مکانی اش را با GPS بررسی کنید. به علاوه، امکان ذخیره مکان های مورد علاقه نیز وجود دارد تا دیگران را راحت تر بیابید.

تنها نقطه ضعف این اپلیکیشن آن است که همه محدودیت ها تنها با محصولات مایکروسافت سازگار هستند. برای مثال، اگر می خواهید یک سایت را مسدود کنید، می بایست از مرورگر مایکروسافت اج بهره گیرید.

دیگر ویژگی های این برنامه نظیر تأمین امنیت رانندگی، اعلانات زمان مسافرت و . . . هم قرار است در آینده به Microsoft Family Safety بیایند.

راه اندازی اپلیکیشن Microsoft Family Safety

Microsoft Family Safety نرم افزار تأمین امنیت مایکروسافت اپلیکیشن مایکروسافت مایکروسافت اپلیکیشن تأمین امنیت مایکروسافت

برای راه اندازی نرم افزار تأمین امنیت خانواده مایکروسافت، ابتدا باید آن را در گوشی یا تبلت (اندرویدی یا iOS) نصب کنید. اولین عضو یک خانواده نشان Family Organizer را دریافت خواهد کرد. او خواهد توانست اعضای جدیدی اضافه کرده و یا تنظیمات سایرین را تغییر دهد.

شما می توانید Microsoft Family Safety را برای اندروید و iOS به ترتیب از گوگل پلی استور و اپ استور دانلود کنید. اگر تا کنون گروه خانوادگی نساخته اید، پس از ورود به نرم افزار به صورت خودکار برایتان ایجاد خواهد شد.

شما باید به برنامه مجوزهای لازم اعم از تنظیمات موقعیت مکانی را بدهید تا در پس زمینه بتواند فعال باشد. اگر نمی خواهید اطلاعاتی را وارد کنید، گزینه Skip را بزنید.

پس از ورود و تأیید یا رد کردن مجوزها، منوی اصلی را با عنوان Your Family خواهید دید که لیست اعضای خانواده را به همراه موقعیت مکانی آنها (در صورت اشتراک گذاشته شدن) نشان می دهد.

شما می توانید یکی از دو حالت List (فهرست وار) یا Map (نقشه ای) را انتخاب کنید تا به ترتیب یا آنها را با اسم و یا با موقعیت مکانی ببینید.

دعوت از اعضای خانواده

Microsoft Family Safety نرم افزار تأمین امنیت مایکروسافت اپلیکیشن مایکروسافت مایکروسافت اپلیکیشن تأمین امنیت مایکروسافت

زمانی که گروه خانوادگی خود را ایجاد کردید، نشان Family Organizer به شما تعلق می گیرد. برای اضافه کردن سایرین می بایست دکمه Add Someone را در حالت List قسمت Your Family بزنید.

شما می توانید با شماره تلفن یا آدرس ایمیل دیگران را به این لیست اضافه کنید. کسانی که می خواهند به این لیست افزوده شوند باید حتماً حساب کاربری مایکروسافت داشته باشند. اگر کسی اکانت مایکروسافت ندارد، می توانید با انتخاب گزینه Create an Account یک حساب کاربری برایش بسازید. شخصی که او را دعوت می کنید باید درخواست را طی 14 روز تأیید نماید. پس از اینکه او درخواست را تأیید کرد، نامش در لیست Your Family Members ظاهر خواهد شد. در ادامه می توانید اطلاعات مربوط به او مانند مدت زمان استفاده از گوشی را ببینید. به علاوه، با لمس نام او می توان محتوای قابل مشاهده را تعیین و یا فیلترهای خاصی را مشخص کرد. در لیست مربوطه، شما می توانید مدت زمان استفاده از گوشی را در روز جاری و در هفت روز گذشته ببینید. البته طرف مقابل باید ابتدا وارد دستگاه شود تا امکان مشاهده این اطلاعات وجود داشته باشد.

فعالسازی فیلترهای مخصوص محتواها و محدودیت های نرم افزاری

Microsoft Family Safety نرم افزار تأمین امنیت مایکروسافت اپلیکیشن مایکروسافت مایکروسافت اپلیکیشن تأمین امنیت مایکروسافت

زمانی که اعضای خانواده اضافه شدند، امکان اعمال فیلتر و محدودیت برای دسترسی به نرم افزارها و محتواهای خاص فراهم خواهد شد. برای انجام این کار روی اسم یکی از اعضای خانواده کلیک کنید و از صفحه گزارش آیکون چرخ دنده را از بالا سمت راست بزنید. در ادامه تنظیمات کلی مخصوص یک شخص نمایان خواهد شد. از اینجا باید محدودیت های لازم را ایجاد کرده و فیلترهای اینترنتی را فعال کنید. حتی می توان رنج سنی استفاده از نرم افزارها و بازی های نصب شده در رایانه یا ایکس باکس را مشخص کرد. فقط کافی است هر کدام از گزینه های مدنظر را روشن کنید. اگر گزینه ای خاموش است، این یعنی عضو خانواده شما برای استفاده از آن شرایط سنی لازم را ندارد. مثلاً نمی توانید هر نوع محدودیتی را برای افراد بزرگسال مشخص کنید. برای کودکان بزرگتر هم شاید بتوان گزینه ارائه گزارش را مشخص کرد اما شاید نتوان محدودیت استفاده از نرم افزارها و یا بازی ها را تعیین نمود. این محدودیت ها با توجه به سن تعیین شده هنگام ساخت اکانت مایکروسافت اعمال می شوند.

تغییر تنظیمات فیلتر کردن محتواها

Microsoft Family Safety نرم افزار تأمین امنیت مایکروسافت اپلیکیشن مایکروسافت مایکروسافت اپلیکیشن تأمین امنیت مایکروسافت

اگر فیلتر خاصی را برای یکی از اعضای خانواده مشخص کرده اید، می توانید با لمس گزینه Content Filters از صفحه گزارش کارکرد او آن را تغییر دهید. برای دستیابی به این صفحه، روی اسم او کلیک کرده و از منوی نامبرده، تنظیمات مخصوص به او را ببینید. برای تغییر آنها هم باید یک قسمت از بخش Apps and Games یا Web and Search را بزنید.

اعمال محدودیت برای اپلیکیشن ها و بازی ها

Microsoft Family Safety نرم افزار تأمین امنیت مایکروسافت اپلیکیشن مایکروسافت مایکروسافت اپلیکیشن تأمین امنیت مایکروسافت

با توجه سن عضو خانواده، شما می توانید برای هر نوع بازی یا اپلیکیشنی که در ویندوز یا ایکس باکس استفاده می کند محدودیتی اعمال کنید. علی رغم نام گمراه کننده ای که دارد، محدودیت به معنای کاهش دسترسی گوشی یا تبلت نیست مگر آنکه دستگاه مورد استفاده ویندوزی باشد. برای انجام این کار، منوی Apps and Games Up to را بزنید. سپس نفر اول لیست باید خرید هر برنامه یا نصب آن را تأیید کند. این درخواست ها از طریق ایمیل حاوی لینک تأیید یا رد به دست شما خواهند رسید. زمانی که آن عضو خانواده تصمیم گرفت یک اپلیکیشن یا بازی جدیدی را نصب کند، می توانید یا گزینه Always Allowed و یا Never Allowed را بزنید. برای حذف این محدودیت ها، فقط کافی است روی منوی سه نقطه روی هم کلیک کرده و گزینه Delete را لمس کنید. در نهایت آپشن Save را از بالا سمت راست بزنید.

اعمال محدودیت برای محتواهای اینترنتی و جستجو در وب

Microsoft Family Safety نرم افزار تأمین امنیت مایکروسافت اپلیکیشن مایکروسافت مایکروسافت اپلیکیشن تأمین امنیت مایکروسافت

از قسمت Web and Search می توانید یک فیلتر کلی را با استفاده از SafeSearch مایکروسافت تعیین کنید. فقط کافی است گزینه Filter Inappropriate را روشن نمایید تا محتوای نامناسب در ویندوز، اندروید، دستگاه های ایکس باکس، مایکروسافت اج و اینترنت اکسپلورر مسدود شوند. اگر این تنظیمات فعال شد، آن عضو خانواده نخواهد توانست از سایر مرورگرها برای دور زدن این قوانین استفاده کند. به علاوه، شما می توانید کاری کنید که یکی از اعضای خانواده فقط سایت های به خصوص را مشاهده نماید. برای این کار، گزینه Only Let Them Use Allowed Websites را روشن نمایید برای اضافه کردن سایت به لیست موارد تأیید یا مسدود شده هم می بایست گزینه Add a Website را زده و آدرس آن را بنویسید و دکمه اینتر را بزنید تا سایت ها به صورت لیست پیش روی چشمانتان قرار گیرند. برای حذف یک آدرس هم باید منوی سه نقطه روی هم را زده و گزینه Delete را انتخاب کنید و در نهایت Save را بزنید.

اضافه کردن موقعیت مکانی ذخیره شده

Microsoft Family Safety نرم افزار تأمین امنیت مایکروسافت اپلیکیشن مایکروسافت مایکروسافت اپلیکیشن تأمین امنیت مایکروسافت

حالت Map نرم افزار Microsoft Family Safety یک نمای کلی از موقعیت مکانی فعلی اعضا نشان می دهد. افرادی که گزینه مربوط به این ویژگی برایشان فعال شده با یک نقطه آبی رنگ در نقشه قابل مشاهده خواهند بود. در اینجا می توان موقعیت مکانی که بیشتر به آنجا می روید را ذخیره کنید. مثلاً اگر یکی از اعضا مدام به خانه دوستش می رود، می توانید آن را در این قسمت سیو نمایید. برای اضافه کردن یک موقعیت مکانی، گزینه Add a Place را زده و سپس آدرس را در بخش Enter Address بنویسید. لیستی از موارد پیشنهادی ظاهر می شوند که می توانید یکی را برگزینید. حتی خودتان در قسمت Name This Place فرصت نامگذاری را دارید. حتی با انتخاب یکی از آپشن های Small، Medium و یا Large می توانید مساحت منطقه پوشش داده شده را ببینید. برای مثال، گزینه آخر برای مدرسه و گزینه اول برای خانه دوستان مناسب می باشد. برای ذخیره این تنظیمات، گزینه Save را بزنید. زمانی که یکی از اعضای خانواده به آن منطقه رفت، نام و آدرس او نمایان می شود بنابراین می توانید به سرعت ببینید او در کجا حضور دارد.

اگر این عضو خانواده از محصولات مایکروسافت استفاده می کند، Microsoft Family Safety می تواند خیال شما را راحت نماید چرا که اجازه دسترسی به محتواهای مسدود شده را نخواهد داد. برای امنیت بیشتر همچنین، می توان محدودیت هایی را در اپلیکیشن Wellbeing اندرویدی Google Digital اعمال نمود. لازم به ذکر است که شما می توانید آیفون ها و آیپدها را با فیلترهای داخلی مسدود کنید.

 

 
منبع: howtogeek.com
 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47539 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/06/03 تعداد مشاهده: 2611
سافت گذر
نظرات بینندگان

حمیدرضا 1399/06/03 20:15
سلام تشکر